משלחת התנדבות בשילוב טיול ספארי לחברות וארגונים
Travel with Rachel to Africa

דמיינו את החברה שלכם מטיילת על רקע הנופים המלכותיים של טנזניה כשהיא מייצרת לא רק אסטרטגיות עבודה חדשות, אלא גם יוצרת זיכרונות בלתי נשכחים עבור העובדים והצוותים. במטיילים עם רייצ'ל מזמינים אתכם לצאת למסע משלחות פורץ גבולות, שבו העובדים מחליפים את כותלי המשרד בטבע הפראי, ויוצאים להרפתקה משותפת וייחודית בהתאמה אישית.

​התאמה אישית – יוצרים חוויית טיול המותאמת לצרכים שלכם

במטיילים עם רייצ'ל אנו מבינים שאין שני ארגונים זהים, לכן אנו משתפים פעולה באופן הדוק עם נציגי החברה, כדי לבנות טיול משלחת שמתיישר בצורה חלקה עם היעדים, ההעדפות, מספר הימים, כמות המשתתפים והדינמיקה הייחודית של החברה.

בין אם חשוב לכם לשים דגש על עשייה משמעותית, למידה חווייתית, טיולים או פעילויות העשרה וגיבוש, הצוות שלנו יבנה מסלול מותאם אישית, כאשר כל פרט מתוכנן בקפידה כדי ליצור עבורכם את השילוב המושלם בין עבודה, חוויה ומנוחה.

מהתאמת התפריט ושעות הפעילות לעובדים שומרי שבת ועד התאמה למספר המשתתפים ואורך הטיול המבוקש, אנו נשמח לתת מענה גם לדרישות מיוחדות ולהבטיח שחוויית הטיול תהיה מהנה, נוחה ומכילה עבור כל המשתתפים.

טיולי משלחות שמשלבים בין עולמות

הטיולים שלנו מורכבים מכמה רבדים ואתם יכולים לבחור ולהרכיב את מתווה הטיול בהתאם לאופיים של המשתתפים, ולהחליט על אילו פעילויות וחוויות תבחרו לשים דגש.

  • עשייה משמעותית – טיולי המשלחת שלנו יכולים לכלול גם עשייה משמעותית, פעילות הכרוכה בעבודת ידיים ותרומה לקהילה המקומית, כך שהצוותים מטביעים את חותמם, משפיעים בצורה חיובית ונהנים מטיול עוצמתי, משמעותי ומספק!
  • חוויה תרבותית – במסגרת הטיול חברי המשלחת יחשפו אל התרבות המקומית. בין אם בעת ביקור וארוחה מסורתית באחד הכפרים, קיום אינטראקציה עם שבטים ילידים או השתתפות בפעילויות תרבותיות מעשירות ולימודיות, כל טיול הוא שער לחוויה אותנטית וייחודית.
  • הרפתקה תיירותית – ביקור בטנזניה לא יהיה שלם ללא חוויית הספארי המסעירה ובמסגרת המשלחת המשתתפים יגיעו לשמורות פופולריות כמוNGORO NGORO וטרנגירי כדי לצפות במגוון עצום של חיות בר, מפילים אפריקאים ועד אריות וג'ירפות.

הכתובת שלכם לזיכרון בלתי נשכח

במטיילים עם רייצ'ל אנו מציעים הרבה מעבר לטיול משלחת – אנו מחויבים ליצור לכם ולעובדים שלכם חוויה מדהימה. טיולי הספארי מתפקדים כיום גיבוש לצוות, פעילויות ההתנדבות מעוררות השראה והמפגש עם התרבות המקומית נוגעת ללב ומאפשרת לעובדים לקבל נקודת מבט חדשה על החיים והעולם.

זו ההזדמנות לאפשר לעובדים שלכם להתחבר זה לזו בדרך ייחודית ושונה וליצור עבורם זיכרונות מיוחדים שילוו אותם גם לאחר שהטיול נגמר!

טיולי משלחת משולבים מתאימים לסוגים שונים של קהלים:

אנו מאמינים שהטיולים שלנו מתאימים למגוון קבוצות, משלחות וחברות המחפשות חוויה ייחודית ומעשירה. טיולים אלו אידיאליים לחברות אשר שואפות לחזק את עבודת הצוותים, התקשורת והשותפות בין העובדים ומציעים דרך מיוחדת ולא מסורתית ליצור חיבורים. הם מתאימים לחברות קטנות של עד 50 אנשים או לגופים גדולים שמעוניינים להוציא קבוצות ממוקדות (כמו למשל של עובדים מצטיינים), ועם האפשרות להרכיב את הטיול מאפס מול נציג החברה, אתם נהנים מהתאמה אישית עד לרמת הפרט הקטן, ובהתאם לגודל הקבוצה.

טיולי המשלחת מתאימים גם לחברות אשר מוצאות ערך בקידום פרויקטים התנדבותיים, או שואפות לשלב עשייה משמעותית בלב העשייה השגרתית, למוסדות חינות המחפשים ליצור הזדמנויות למידה חוויות לתלמידים וסטודנטים ולהוציא משלחות משולבות ולכל מי שמחפש חופשה קצת אחרת וחוויה מגבשת עבור כל המשתתפים.

למה אנחנו?

אנו מציעים חוויית טיול גמישה עם היכולת לבנות את המסלול מא' ועד ת' בהתאמה אישית למטרות והעדפות ייחודיות. למטיילים על רייצ'ל יש היסטוריה ארוכה של טיולי משלחות לאפריקה, כל טיול הוא חוויה עוצמתית של טבע ורגש וכל מטייל מקבל יחס אישי כאילו היה היחיד.

אנו מחויבים לכך שכל טיול יתוכנן בקפידה עד לרמת הפרט הקטן, כשהוא משלב פעילויות במינונים נכונים, עם המון הספקים, גם בזמן קצר, וארגון מדויק שמבוסס על שיתוף פעולה והקשבה לרצונות וצרכים שלכם.

עם שנים של ניסיון, העסקת מדריכים מקצועיים שחיים ונושמים את אפריקה, הכרות עם התרבות המקומית והמון אהבה למה שאנו עושים, אנו בטוחים שכל טיול משלחת יהפוך לחוויה של פעם בחיים! מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים!

המשלחות שלנו

הם הגיעו לגיבוש חברה, התנדבו, ונהנו מטיול ספארי - וזה מה שהם מספרים