מטיילים מספרים

חוות דעת | ביקורות | המלצות על — > "מטיילים עם רייצ'ל"

הם טיילו, חוו, צחקו, התרגשו ובעיקר נהנו…
המטיילים של רחל חזרו ארצה עם מזוודה מלאה בסיפורים וחוויות, והם כאן כדי לספר!

חופשה שתזכר עוד הרבה הרבה זמן…

רייצ'ל יקרה, לקח לי זמן לחזור לשגרה. אני רוצה להודות לך על כל מה שעשית עבורינו🙏 מבחינתנו החופשה הזו תיזכר לעוד הרבה הרבה זמן. בנותיי ואני מלאות בחוויות במראות וברשמים, מספרות למכרינו על החוויה וממליצות עלייך. אז שוב, תודה על הכל🙏😘

הרגע שאחרי

היי רייצ׳ל, מקווה ששלומך טוב🙏 אנחנו מתעוררים מהלילה הקצר בבית אחרי שחזרנו בלילה. רצינו לכתוב לך מלא מלא תודה! הטיול היה נהדר, על כל חלקיו, הזמינות והיוזמה שלך והסנכרון והדאגה הפכו את הכל לקל עבורנו, זורם ובטוח. כבר לא מעט כתבו לי שהם רוצים את המסלול ולכולם אכתוב עלייך😍

אפרת וערן

ב- 3 מילים – חופשה מוצלחת במיוחד!

חג שמח, רייצ'ל!

בשעה טובה ומוצלחת, אנחנו חזרה בארץ.

תודה על התיכנון, הביצוע, העזרה מרחוק ועל חופשה מוצלחת במיוחד!

ניהיה בקשר אחרי החג לסגור את כל הקצוות.

משפחת וין

סאפרי משוגע ומיוחד!

רחל היקרה! רצינו להודות לך מכל הלב!! על הספארי המשוגע והמיוחד שארגנת עבורינו🤩🤩 אין מילים לתאר את התחושה המדהימה על מה שזכינו לחוות!!! עצובים מאוד מאוד לעזוב! אז שוב תודה רבה רבה רבה😍

פביולה ואבי יודלביץ

מתגעגעים לאפריקה

הטיול היה מדהים, ממש עצובים לחזור לשגרה ולחום הגדול ומתגעגעים לאפריקה , לריצארד, עלי ולכל החברה הנחמדים שהכרנו שם, חוויה אדירה. תודה רבה רחל, על כל הארגון וכמובן על החוויה המקסימה

משפחת הולצמן

היה מרגש ברמות מטורפות!

הי ריצ׳ל

הרגע הגענו למלון - נראה אש…🔥 הכל מעולה בנתיים.

סיימנו את הסרנגטי והיה לנו כיף ברמות מטורפות ופשוט מרגש.

ראינו נמר, 3 צ׳יטות, 25 אריות ולביאות ברמה של מטר מאיתנו - ופשוט ראינו את כל החיות שקיימות בסרנגטי.

ניר מאור ועוד 4 חברים בטיול ספארי, טרק להר מרו ונופש בזנזיבר

טיול של פעם בחיים בסאפרי

היי רחל

הכל מצוין

הגענו למלון, לאונרד ממש חמוד😍

הכל מצוין וממש כיף🙈

התאוששנו מהטיול המדהים ועכשיו חשוב לנו לומר תודה. תודה למי שאירגנה את הכל בצורה הכי מושלמת שיש עד לכל פרטי הפרטים - ההסעות, המדריך המדהים, מקומות הלינה ואינספור המלצות על אטרקציות.
אז כן, טיסה בתקופה מאתגרת שכאזת יכולה להיות מלווה בחששות. התלבטנו - ואנחנו ממש מאושרים שבחרנו ברחל ללוות אותנו לטיול של פעם בחיים בסאפרי. הליווי האישי והצמוד של רחל, הזמינות, הישירות והידע העצום שהיא מביאה הפך את הטיול שלנו לטיול בלתי נשכח…

מתכננים טיול לאפריקה?

רק עם ריצ׳ל!

ליטל ועומר

טיול סאפרי מדהים – גם לשומרי כשרות

״חזרנו מטיול משפחתי בטנזניה שארגנה רחל - חוויה מדהימה!

היינו בשמורות טבע הכי מדהימות, ביקרנו אצל שבטים מקומיים, כפרים, מפלים וכו׳

מדריך ריצ׳ארד היה מעולה, איש מעניין ונעים, דאג לנו להכל.

לגבי כשרות, אמנם הבאנו איתנו אוכל, כלים חד פעמים וסיר מהארץ אך רחל ושותף שלה נתנו לנו מלא כלים חדשים מהניילון כולל הכול. בכל בתי מלון בלי שום בעיה היה אפשר לגשת למטבח של מסעדות ולבשל בעצמנו (אם רוצים). מקומיים במטבח במלונות בטנזניה מודעים לכשרות ויוצאים מגדרם לעזור בשמחה. בשבת  הייתה פלטת שבת ומיחם שרחל מחזיקה בטנזניה.

בקיצור טיול מדהים, כבר חולמים לחזור… המון תודה לרחל

שבת שלום

משפחת נאידיס, טיול סאפרי כשר

חגגנו 10 שנות נישואים והרגשנו בירח דבש שני 🥰

רחל לוי מחברת הטיולים Travel with Rachel דאגה לנו להכל מא' ועד ת'!

החל מהזמנת כרטיסי הטיסה, המלון שנבחר בקפידה וענה לכל הציפיות שלנו, מחירים מצויינים והוגנים, הסעות משדה התעופה וחזרה. בנוסף רחל הייתה זמינה לנו לאורך כל השבוע וענתה לכל שאלה שהייתה לנו, תמיד נעימה, אדיבה ומקצועית!

התייעצנו איתה איפה כדאי לבלות בתקופה זו של הקורונה מחוץ למלון, קיבלנו ממנה המלצות לאטראקציות מגוונות ולאנשי קשר מקומיים שהוציאו אותנו לטיולים השונים!

רחל אהובה תודה רבה על הגשמת כל החלומות שלנו בטיול! בזכותך היינו רגועים במיוחד בתקופה לא יציבה זו של הקורונה וידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שאפשר לבקש!

ממליצים עלייך בחום לכל מי שאנחנו פוגשים ומעוניין לטייל בטנזניה❤

קרן ועידן לוי

טיול מאורגן באפריקה- לטייל עם רייצ'ל

היה מדהים ומושלם

שבוע טוב רחלוש, תודה ענקית על הכל. היה מדהים ומושלם מכל הבחינות! החבר׳ה פה מוסרים לך ד״ש ותודה.

תודה מכל הלב

אנחנו רוצים לומר תודה מכל הלב על בטיול שארגנת לנו. טסנו בצמבר 2020 לזנזיבר. היינו 3 חבר׳ה צעירים במשך שבוע - ביקרנו באטרקציות משגעות עם עלי המדהים שלהיה צמוד אלינו כל הטיול מדהים פשוט מדהים, ממליצים בחום

בן, מאי וגילי

מטיילים באפריקה

יש רגעים בהם צריך להרכיב מילים למשפט אחד תמציתי

רייצל יקרה! חזרתי אני כבר בבית... יש רגעים בהם צריך להרכיב מילים למשפט אחד תמציתי אבל אני לא מצליחה למצוא את המילים... יש מקומות שאתה עובר בהם, מביט לצדדים וממשיך הלאה... יש אנשים שאתה פוגש בהם, מחייך קלות וממשיך הלאה... אבל, יש לא הרבה כמובן, רק כמה מיוחדים אי שם, מקומות שאתה עובר בהם ונשאר כי טוב לך וחם וקשה משם להמשיך הלאה, ויש אנשים שאתה פוגש בהם ונקשר ואוהב כשאתה ממשיך הלאה הם ממשיכים איתך עמוק בלב... מה טוב בחוויה? שלא משנה כמה זמן יעבור, מספיק רגע של זכרון ואתה שם. תודה לך רייצל שהפכת את החלום הזה - טנזניה וזנזיבר - לעוד יותר מתוק. תודה על השרותיות והארגון. היה טיול מצויין ומומלץ ! תודה על הכל!

הטיול של משפחת לביד בטנזניה

משפחת לביד, טנזניה

טנזניה מושלמת! היו ימים נהדרים נהדרים. נסיעות ארוכות ברחבי טנזניה - אבל ממש מקסים כאן. גם הלודג׳ - מושלם רצינו להאריך את הטיול - אי אפשר לדמיין לחזור הביתה. טיול מופלא !!!

טיול בר מצווה בטנזניה

טיול בר מצווה בטנזניה – חוויה בלתי נשכחת

תודה רבה על הארגון של הטיול הכי מיוחד שהיה לנו עד כה.

היינו בטנזניה - אין מה לחשוש, אין כאן קורונה. זה הטיול הכי מדהים שהיה לנו עד כה וטיילנו לא מעט. ממליצה בחום. המדינה משתוקקת לתיירים, אנחנו בין התיירים הבודדים כאן ומקבלים שרות VIP.

אינגה, משפחת בויאנגו

טיול אוכל כשר בזנזיבר

הי רחלי! רציתי לומר תודה רבה! עלי יצא מגדרו לעזור לנו בענייני הכשרות, השף בבו לגמרי בעניין, ואנחנו מאוד נהנים! אז באמת תודה על כל הדאגה. זו הפעם הראשונה שאנחנו מקבלים שירות כ"כ מסור ודואג... גם האוכל שקיבלנו בשפע בצהריים בספארי בלו - היה מפתיע...! בקיצור - אלופה. (בטוחה שאת מישראל...😉?) הפכת לנו את הטיול להרבה יותר נעים וטעים...😃 ממש מעבר לציפיות! תודה רבה רחלי!

אריאל ודפנה

טיול לאוגנדה

תענוג של טיול

היי רחל, הכל מצויין המלונות שבחרת מדהימים וסמי ממש נחמד

הדס ברגמן

טיול מאורגן לאפריקה

נסענו עם רחל. היא ארגנה לנו את הכול מההתחלה ועד הסוף. המלונות , המדריך , ממש הכול היה מעולה , גם שילמנו פחות ממה שביקשו. מאתנו כל האחרים וגם היה ברמה גבוהה, כל מה שהובטח קויים ואפילו מעבר. המון תודה לרחל על חוויה בלתי נשכחת.

רן ואורי גבעון

גם באפריקה מטיילים עם רייצ'ל

רחל מארגנת נופש מותאם אישי לכל לקוח לפי צרכיו ורצונו. זמינה וקשובה.
מומחית באפריקה.
תודה על החוויה המדהימה!

סבין טייב אזולאי

טיול משלחת הומניטרית- לטייל עם רייצ'ל

טיול משלחת הומניטרית

אנחנו 7 חברה אחרי סיום התנדבות של משלחת הומניטרית ורצינו להגיד תודה לרחל על טיול ספארי מדהים ובלתי נשכח.
רחל דאגה לכל מה שהיינו צריכים עם ליווי צמוד ומסור לכל אורך הדרך.
תודה מכל הלב

דניאל חזות והחברים

טיול מאורגן בספארי באפריקה- לטייל עם רייצ'ל

תודה על הספארי המשוגע והמיוחד

רחל היקרה!

רצינו להודות לך מכל הלב!! תודה על הספארי המשוגע והמיוחד שארגנת עבורינו

אין מילים לתאר את התחושה המדהימה על מה שזכינו לחוות!!!

עצובים מאוד מאוד לעזוב!

אז שוב תודה רבה רבה רבה

פביולה יודלביץ

טיול מאורגן באפריקה - לטייל עם רייצ'ל

השארת אותנו פעורי פה…

תודה לך על טיול הכי מושלם שיכולנו לחשוב עליו, הכול היה ברמה סופר גבוהה, ליווי צמוד שלך, דאגה ועזרה אינסופית.

השארת אותנו פעורי פה כל פעם מחדש, שיחקת אותה!! ♥

ירדן מולקנדוב

טיול ספארי באפריקה

מסיימים התנדבות עם ספארי חלומי

רוצה לומר תודה ענקית לרחל על טיול מדהים! אנחנו 5 חבר'ה אחרי משלחת הומניטרית בטנזניה ורצינו לנוח ולהתרענן. רחל יצרה עבורנו טיול ספארי מושלם בטנזניה בהתאמה אישית ונהנינו מכל רגע! אז תודה רבה ואני ממליץ עליה בחום לכולם. אין כמו רחל ואין כמו המקצועיות השרות והטיפול המהיר והמסור שלה.

דניאל חזות

טיול ספארי כשר בטנזניה

יצאנו עם רחל לטיול ספארי של שומרי כשרות בטנזניה. היה טיול מדהים! רחל דאגה לכלים מיוחדים לשומרי כשרות. כל  הלודג'ים בהם התארחנו שיתפו פעולה עם הבישולים, המצרכים ומגבלות השבת שלנו. אפילו הקופים התנפלו לנו על האוכל הכשר! וכמובן שהייתה חוויה בלתי רגילה מכל בחינה אפשרית!

תודה טנזניה, היית טובה אלינו ותודה רבה לרחל על המחויבות הדאגה והחוויה המדהימה!

תמר ירס סולימן

טיול ספארי באפריקה

מסע בלתי נשכח לאפריקה

נסענו לטיול  ספארי בטנזניה עם Travel With Rachel. רחל ארגנה לנו את הכול מההתחלה ועד הסוף! המלונות, המדריך ופשוט הכול היה מעולה! גם שילמנו פחות ממה שביקשו מאתנו מארגני טיולים אחרים לטנזניה וגם זכינו לטיול ברמה הגבוהה ביותר. כל מה שהובטח לנו התקיים ואפילו מעבר.

תודה גדולה לרחל לוי על ארגון מופלא, ועל חוויה בלתי נשכחת!